Продавець Сервісний центр Екран розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5537 відгуків
+380 (66) 422-79-49
+380 (73) 670-04-40
Сервісний центр Екран
Кошик

Поширені питання

  • Я встановив дисплей, він не працює. Як повернути його по гарантії?

    Встановлену дисплейну запчастину повернути по гарантії неможливо!

    Гарантія на екранні запчастини надається до моменту встановлення. Перевірка товару на брак повинна відбуватись навісним монтажем, без встановлення, зі збереження заводських пломб, плівок, штампів і т.п. Так відбувається тому, що після встановлення неможиво визначити причину несправності. Це однаково може бути і заводський брак, і неправильні дії в процесі встановлення. Тому брак потрібно виявити до встановлення запчастини. Коли Ви приймєте рішення зняти заводські плівки з екрану, Ви автоматично берете відповідальність за подальшу роботу запчастини на себе. 

    Навіть якщо запчастину встановлювали в сервісному центрі, це не означає, що вони зроблять все вірно. Це лише означає, що ви довіряєте майстрам, які будуть встановлювати запчастину, і при цьому умови гарантії не змінюються.

    У випадку, якщо ви хочете отримати гарантію на встановлену запчастину, це можна зробити за умови заміни тільки нашим сервісним спеціалістом.

  • Як замінити сенсорний екран (тачскрін)

    Ремонтуючи телефон самостійно ви берете на себе всі ризики, пов'язані з можливим неправильним встановленням і втратою гарантії після зняття пломбувальних плівок. Ремонт телефонів, окрім специфічних навичок, потребує наявності вузькоспеціалізованого обладнання, тому ми радимо завжди звертатись до професіоналів.

    Отже, ви придбали новий сенсорний екран для вашого пристрою. Головна умова збереження гарантії - це недоторканість заводських плівок та штампів. Гарантія не розповсюджується в наступних випадках:

    • Сліди встановлення, використання, механічні чи теплові пошкодження;
    • Відсутні, пошкодженні або повторно встановлені захисні плівки, наклейки, гарантійні пломби, стирання маркувань виробника.
    • Шлейф зі слідами перегинів.

    Це означає обов'язкову необхідність перевірки сенсору до монтажу. Процес демонтажу старого тачскріну доцільно проводити після попереднього нагрівання за допомогою сепаратора або термофену - це пом'якшить клей чи скотч, яким він прикріплений до рамки.
    В процесі перевірки тачскріну важливо не пошкодити плівки, а також дуже обережно поводитись зі шлейфом, оскільки сильні перегини можуть його зламати.
    Найпоширеніші помилки при перевірці сенсорного екрану:

    • Неправильно підібрана відстань до дисплея чи контакт з елементами рамки - можливо "залипання" дотику, самовільні спрацьовування, поява мертвих зон.
    • Відсутність контакту на конекторі (не до кінця вставлений шлейф, бруд на контактах) - виникають мертві зони сенсор або не працює взагалі
    • Підключення шлейфа на ввімкненому телефоні - можливий вихід з ладу контролера сенсорного екрану.
    • Часто забувають перевіряти навігаційні кнопки

    Якщо сенсорний екран не працює - можливо потрібно замінити прошивку телефону або зробити калібрування сенсора. Все дуже індивідуально у різних моделях телефонів. Наприклад дуже часто допомагає процедура повного запуску телефону без сенсорного екрану, виключення телефону і повторний запуск з підключеним тачскріном. Ми стикались з найрізноманітнішими варіантами які допомагають запустити "неробочий" тачскрін, як від Lenovo P1 потрібно провести калібрування з інженерного меню, в Blackview BV5000 - калібрування за допомогою сторонньої програми, в Cubot - оновити прошивку щоб запустити кнопки навігації, а в Asus Zenfone Go - навпаки відкотити прошивку до заводської районної. Варіантів насправді дуже багато, і успішність перевірки сильно залежить від кваліфікації спеціаліста та доступності технічної інформації.

    Після перевірки сенсору можна приступати до його встановлення. Знявши плівку, ви берете на себе відповідальність за подальший монтаж, гарантія на тачскрін на цьому закінчується. Ми надаємо розширену гарантію після встановлення лише у випадку заміни сенсорного екрану нашим спеціалістом.

    Під час приклеювання важливо підібрати оптимальну товщину скотчу - якщо використати занадто тонкий кулю, можливі самовільні спрацьовування чи залипання, якщо занадто товстим - тачскрін буде випирати з рамки. Використовувати клей для встановлення сенсорів ми не рекомендуємо.

    Дана стаття приведена для ознайомлення, і є описом рекомендованого процесу заміни сенсорного екрану на телефони з роздільними дисплеєм і тачскріном. Цей опис не підійде, якщо потрібно замінити сенсор в складі дисплейного модуля.
     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner