Детальніше про гарантію на дисплеї
В першу чергу маємо велике прохання читати цю статтю перед тим, як Ви збираєтесь встановити дисплей, а не після. Ми вирішили внести максимально можливу ясність в питання гарантії на дисплейні запчастини до телефонів для того, щоб запобігти помилкам та неприємним ситуаціям, коли дисплей вже встановлений, але користуватись ним неможливо.
Отже, відповімо детально по порядку на найбільш поширені запитання.
Чи перевіряємо ми дисплеї перед відправкою?
Ні. Це відбувається з одної простої причини - для перевірки кожної моделі дисплея потрібно мати відповідний телефон. Навіть якщо теоретично припустити, що ми будемо тримати на складі декілька тисяч телефонів різних моделей під перевірку екранів - така процедура перевірки відчутно вплине на вартість екрану. Це час на роботу, це псування конекторів на платі та інші складні процеси, які коштують грошей. І все одно в кінцевому результаті це не дасть 100% гарантії справності. Всі дисплеї проходять подібну перевірку на заводі-виробнику, але після кількох місяців дороги, впливу різних температур, тощо - все одно є певна частина браку, яка складає менше 2%.
Але що робити, якщо потрібно 100% робочий дисплей?
Відправте нам телефон, ми зробимо безкоштовний підбір. При потребі - встановимо за розумну плату, і надамо гарантію на вже встановлену запчастину.
То яка ж все таки гарантія на дисплеї?
Відповідь дуже проста - гарантія до моменту встановлення. Якщо там є брак - його потрібно виявити за допомогою навісного монтажу, не знімаючи заводських плівок чи пломб. В той момент, коли покупець приймає рішення встановити дисплей, він бере подальшу відповідальність на себе. Це відбувається тому, що після встановлення причину несправності виявити неможливо. Наприклад, ми стикались з випадками, коли встановлений дисплей не працював через надмірну кількість клею, який знищив контактні елементи, чи фізичне пошкодження поляризаційного фільтра, яке неможливо візуально виявити. І таких варіантів є дуже багато, тому власне гарантія надається до моменту вcтановлення.
А якщо встановлювати екран в сервісному центрі, чи буде гарантія після встановлення?
Тільки за умови, якщо це наш сервісний центр. Потрібно розуміти, що вивіска сервісного центру не дає впевненості в кваліфікації майстра. Для того щоб якісно замінити дисплей, не достатньо подивитись відео на ютубі, потрібні роки досвіду. І все одно люди помиляються, навіть дуже досвідчені.
Виявлено брак дисплея, гарантій умови збережено. Що далі?
Зробіть відеофіксацію процесу виявлення браку і заповніть форму гарантії. Відправте нам відео, після підтвердження нашим фахівцем відправляйте дисплей на зворотню адресу за наш рахунок.
Для чого знімати відео?
Ця вимога продиктована досвідом - були тисячі випадків, коли заявлений брак не підтверджувався, а відбувалась неправильна перевірка дисплея. До прикладу - в багатьох моделях може не працювати сенсор через відсутність контакту шлейфа з підсвіткою. Дисплей може не запускатись через підключення з увімкненим конектором батареї, або відсутністю підключення нижньої плати. Всіх варіантів неправильного монтажу перелічити неможливо, власне тому потрібно відео процесу перевірки.
Немає можливості зняти відео, чи можна обміняти або повернути дисплей?
Так, звичайно, але в такому випадку відправка товару відбувається за рахунок покупця.
Дисплей все таки встановили, брак виявили пізніше. Що можна зробити?
Загалом - це негарантійний випадок, але ми навіть в таких випадках йдемо назустріч клієнту, пропонуючи знижку на покупку наступної запчастини. Також завжди лишається варіант принести чи відправити нам телефон, інколи брак встановлення можна усунути за мінімальну оплату.
Як ми визначаємо, був дисплей встановлений чи ні?
Це дуже просто. На екрані є заводські пломбувальні плівки, які після зняття неможливо приклеїти назад в допродажному стані. Окрім того можуть бути пломбувальні стікери або термонаклейки, які руйнуються або міняють колір. Також на встановленому дисплеї завжди залишаються частини клею. І важливий момент - не потрібно затирати на запчастині жодних штампів, оскільки вони є ідентифікатором покупки саме в нашому магазині.
- Коли немає світлаМи працюємо навіть без електроенергії, але є перебої зі зв'язком. Найкращий спосіб звязатись з нами, коли телефони не відповідають - написати в месенджер - вайбер або телеграм, і ми обов'язково відповімо!Повна версія статті
- Робота під час війниМи працюємо. Не завжди на місці, але якомога частіше. Відправляємо товар та ремонтуємо телефони. Звертайтесь. Якщо не спішно - краще пишіть на вайбер 0689452358, якщо терміново - телефонуйте o982281o94. Перемоги всім нам!Повна версія статті